Fredag

Idag har varit en mycket trevlig dag. Först så svor jag väldigt mycket över all snö som hade kommit men det var ju bara att bita ihop o gå ut. Vi har varit på timjan idag och det är alltid lika skönt att komma dit. Sen så hade vi bestämt träff med Carro o Lucaz på stan för lite fredagsmys och Shopping ;) Vi hamnade på Cupolen idag med och åt en rikligt god pastasallad med kycklig, soltorkade tomater ocg fetaost. Mums sänger jag bara! Sen blev det lite shopping till Vincent. Han har massor av bodysar men nästan inga byxor. Så idag hittade jag ett par fina jeans på H&M samt en fin kortärmad body =) Blev oxå 3 par strumopr från Åhlens.





Idag passade jag även på att gå o kilppa min lugg så jag ser lite mer =P Har varit jobbigt när jag inte sett något när det har varir nersläppt ;)

Nu sitter jag här i soffan ensamen för att min lilla prins somnade vid 17:30 när vi åkte i väg för att handla det jag hade glömt till tacosen. Då passade han på att somna i bilen och han sover än. Får se om han har sovit klart vi kl 02 i natt o vill gå upp då =/

Nu har börjar att pipa o röra på sig så vi får väl se om han vaknar o vill ha mat snart. R är o jobbar så jag har fredagsmys i soffan för mig själv. Det går ju det oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback