Min lilla gullunge



På förmiddagen så busade jag och vincent på hans täcke i vardagsrummet och jag fick honom att skatta =D Det är så otroligt gulligt att höra en bebis skratta och man blir så glad. Idag har vi även varit på babyproffsen och fått hjälp med att byta hjälp på vagen, de gamla var så slitna. Så nu är det de så fina! Sen bar det av in till stan för att köpa pyjamasarna som vi skulle köpa igår. Nu är lådan påfylld igen!

Nu har jag lagt över alla bilder från telefonen till datorn så det finns kvar =) en del som jag inte lagt upp på bloggen så jag var så ledsen igår kväll att jag hade förlorat alla blider. Borde göra som jag blev tillsag förut att köpa en lott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback