Söndag

Då han yttligare en vecka gått! Vet inte riktigt var tiden tar vägen. Idag händer det inte mycket här hemma. Har tvättat massor av Vincent kläder, plockat upp lite och myst med honom. Nu sitter jag här i soffan och börjar känna mig trött igen. Vincet bestämde nämligen att det var dags att gå upp när kl var halv 6... då hade jag bara sovit i 3h så jag var inte alls glad... ända fram till kl 9 var han vaken och låg i sin säng o busade. Jag halv sov nog under tiden men jag känner mig inte alls utvilad idag...

Ska sortera bland lillemans kläder igen då stl 62 börjar bli för litet... Dag att kolla igen kläderna vi har i stl 68 oxå om det är något man måste komplitera med kanske...

Nu ska jag äta lite dip o morötter o kolla lite tv tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback