Astrid Lindgrens värld 23/5-11


Idag har Vincent o jag varit på ALV =) Det har varit en jätte roligt dag. Min kl ringde vid 06:15 och jag trodde att lille man skulle vkna innan det men jag blev tvungen att väcka honom!!! Sen var det bara att skynda sig på för att vi skulle hinna i tid för att möta upp Carro o lucaz. Vi hann i tid och åkte bussen till Vimmerby. Vädret har varit väldigt växlande men dagen har varit väldigt bra. Vincent uppskattade nog den här resan tror jag. Så här är lite blider från dagen.




























Kommentarer
Sandra! Mamma till Noel! säger:

Vad sööt han är! :)

2011-05-25 | 10:37:42
Bloggadress: http://sandraabjorklund.blogg.se/
Elin säger:

Härliga bilder! Stora prinsen redan.. det går såå fort! Jag hoppas våra planer på ALV i sommar går i lås! För de är juh såå mysigt där..

Hade bra!

kram

2011-05-25 | 18:21:13
Bloggadress: http://eliinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback