Lördags mys

Idag har vi haft en lugn dag Vincent o jag. Imorse så fick jag frukost på sängen av R o Vincent o det var hur mysigt som helst. Vi har äen hunnit med en tur på stan tillsammans med Carro o lucaz. Hittade mycket finna sommarkläder till Vincent. Ska passa på att fylla på hans garderob lite =)







Vi bleb hembjudna till Carro för lite mys och mat. Carro bjöd även på något så gott som Asti Cinzano med frusna hallon i, det var riktigt gott. Det var min första alkohol på 1år och 4 månader. Om man inte räckna det få klunkarna som jag tog hemma hos Jos när hon fyllde år.





Det bjöds på kycklingsallad som carro o jag åt här hos mig häromdagen, det blev snabbt en favorit. Efter maten så tog vi en promenad för att gå ner maten lite och för att killarna skulle somna.



Vincent o jag idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback