Husvisning och Playboy fest

 

I fredags var det dag att åka till Helgenäs för att kolla på huset vi är intresserade av. Väl på plats så var det bättre än på bilderna och planlösningen var super. Jag blev mer intressrad helt klart. Det ända som jag kan se som ett minus är att det finns en hel del o göra o saker som behöver göras inom en snar framtid. Än så länge tänker vi massor på hur det skulle kunna bli o om vi är redo för det stora steget. Det är fler visningar i veckan som kommer så vi får se hur intresset ligger.

När vi redan var där nere så passade vi på att umgås med familjen Wingerstad/Nilsson alltid lika trevligt.



Igår så var jag på Playboy fest hemma hos en kompis o det var riktigt roligt! Det bästa var att alla hade gått inför det fullt ut. Blev en ganska tidig hemgång för mig del då jag inte alls hade någon lust att följa med ut.




Såhär såg jag ut igår =) Måste skryta om att jag har sytt mina öron o flugan helt själv =)

Veckan i veckan som kommer blir det mycket kalas bestyr inför lördagens kalas!

Kommentarer
Sabina säger:

Hej!

Kika in här: http://saabiina.blogg.se/2011/october/10-oktober-11-vinn-presentkort.html



och var med och tävla om en presentkod på 500:- på Barnskobutiken! :)

2011-10-10 | 21:41:12
Bloggadress: http://saabiina.blogg.se/
Tora & Viggo säger:

hihih vad söt du var!



SV: Vår modell (tucky) är för bebisar så de är ganska små i storlekarna, vi köpte 90 till Viggo.

Om du köper en modell som inte är för bebisar är de tydligen mycket större i storlekarna men alla säger olika. Man får helt enkelt prova och hoppas att de håller hela vintern, vår är ju lite för stor nu men de ska de ju vara :)



Kram

2011-10-11 | 22:10:17
Bloggadress: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback