Ullareds fynd


Det fanns en hel del fina saker på Gekås men jag blev väldigt besviken på barnvadelningen fanns inte alls mycket kläder till Vincent =/ Men lite grejer fick jag med hem =)




Det blev:
-4 par byxor
- 1 par termovantar
- 2 par tunna vantar
- 1 fusk polo
- 1 par termotossar
- Fleectröja
- 1 scarfs med stjärnor på



Hittade även en väldigt fint set jacka och byxor. Jackan hade dessutom stjärnor på sig så jag kan inte vara mer nöjd =D






Här är 2 av ramarns som nu mer som ska pryda Vincents rum =)

Det blev även lite smått o gott till hemmet o till Vincents rum. Hittade efter mycket letande ramar i rätt mått till foton som jag har liggandes här hemma. Det som var mest komiskt när vi var nere Sandra o jag var att hon handlade mycket rosa o vitt o min vagn var allt svart i nästan ;) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback