Halvtid =)

Oj så fort tiden går! Idag går jag in i vecka 22 o nu börjar tiden gå fort! Är fortfarande helt säker på att det är en liten kille i magen även om min stora önskan är en liten tjej ;) Det är en liten terorist som bor i min mage som tycker att det är väldigt roligt att putta på min blåsa ;)
Jag jobbar fortfarande men senast jag jobbade så hade jag över jävligt ont efteråt...Så nästa vecka ska jag till läkaren igen och så ska jag hoppas på en heltids sjukskrivning så jag slipper plåga mig själv...

Vi har gjort några riktigt bra fynd till kommande bebisen som en liggdel till vagnen och ett nytt babyskydd.





Självklart så har jag handlat lite kläder oxå men försöker att hålla tillbaka så mycket jag kan!

 

Nu är det snart dags att hämta min lilla huligan på dagis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback