Bedömnings samtal!

Idag kl 9 skulle jag vara på förlossningen o träffa min läkare för ytligare ett bedömningssamtal o ställningstagande för igångsättning. Efter att prata allmänt om hur jag mår så kom tårarna o jag bröt ihop o förklarade hur jag mår. Efter en ny undersökning så konstaterades det att jag var öppen 3cm o tappen hade en bit kvar men att st hade mognat sedan förra veckan jag träffade henne!

Så eftersom jag inte sovit speciellt bra den senaste tiden fick jag med mig en sov dos hem som jag nu har tagit o inväntar lite effekt av. Behöver vara utvilad inför morgondagen då vi har fått tid för igångsättning kl 9 :) så jag är alldeles pirrig i kroppen inför vad som ska hända imorron!

Här kommer det att ske uppdateringa under dagen om det är någon som är nyfiken på hur det går ;)

Bjuder på en tjockis mage oxå!


Kommentarer
Johanna säger:

Och som faster väntar på lillebror!

han kikar nog ut runt 00.30 den 15:e=)

2012-08-14 | 01:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback