Det här med barnvagn...

Under tiden vi har haft vincent så har jag hunnit med att byta vagn mååånga gånger.



Den första vagnen vi införskaffade var en Emmaljunga classic sport o den var jättefin men den passade inte mig...




Nästa vagn var en babytravel Amsterdam som vi typ hade i en kvart innan vincent fick panik i den...



Sen blev det en Emmaljunga Cangaroo o den var jag jättenöjd med. Det var nämligen den vagnen som jag ville ha från början men jag lyssnade på alla andra ist för mig själv! Men när det var dags att byta till sittvagn fick jag lite panik...



Då skaffade vi en Emmaljunga Ozone ist o den var helt underbar! Det är den ända vagnen jag ångrar att jag sålde! Hade varit så bra att ha den nu när vi ska ha en till! Det hade varit så lätt att byta mellan sitt o liggdel på den. Den här vagnen som jag var så nöjd med lyckades jag oxå hitta ett fel på så vi bytte igen...



Så nu har vi en Urban Jungel o den tycker Vincent om eftersom han sitter framåt och ser allt... Nu till problemet med denna! tycker att liggdelen till den här är så liten och har låga kanter så jag vet inte vad vi ska hitta på nu... Jag vill gärna ha en singel vagn o en syskonvagn så jag kan ta mig ute med ett barn utan att behöva en syskonvagn...


De syskonvagnarna jag har fasnat för är Babytravel Dubblin och Urban Jungel Duo. BT ligger så mycket bättre i pris än vad UJ gör... men jag tycker lite bättre om designen på den.. Det är så svårt!!!


Kommentarer
Elin Sigvardsson säger:

Hej!

Jag kan säga att alla tre dagmammor som samarbetar här i området har varsin BT och de används ju VARJE dag, och det är SÅ nöjda med dem. Men du ska ju ta en vagn som passar dig också så det inte blir samma som med den första Emmaljungan. När är det beräknat förresten?

2012-02-28 | 15:59:40
Bloggadress: http://arvegil.blogg.se/
Natt Sanna säger:

Du grattis till bebben. Du kan få köpa min BT finns dock ingen liggdel till men den kan man ju köpa till. Ska sälja min då jag inte tänker att jag ska behöva bön utan klara mig med en enkelvagn o ståbräde. Hör av dig om du vill kolla på den.



Kram Sanna 0709-722 973

2012-03-01 | 22:34:16
Natt Sanna säger:

2012-03-02 | 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback