Balkong fix :)

Idag har jag varit i väg en tur med mamma i handlat blommor till balkongen :) vi hittade pelargoner på k-rauta för ett mycket bra pris så jag slog till på 10 st och 6 st petunior. Vincent tycket att det var jätte spännande när jag höll på o planterade och ville oxå hjälpa till, han körde ner handen i jorden och kände på den och så tog han min spade o lovade i gräva lite. Sen var det inte lika roligt längre när han int fick som han ville :P
Han var så söt innan han skulle gå i lägga sig ikväll, han är en kille av få ord men det kommer fler i fler. Så ikväll tränade vi på att säga natt natt, o han sa det klockrent o blev jätte stolt :) Men när vi skulle säga det till pappa R så blev han generad :)
Här är 2 bilder på hur det blev iaf :) hoppas på are hitta någon fin lyckta och lite kryddväxter att ha där ute oxå :)

Kommentarer
Sandra- med pojke i magen säger:

Fint de blev.. Jag vågar inte plantera ut mina pelargoner än.. De kan ju fortfarande komma en köldknäpp :)



SV

du får göra en efterlysning på bloggen efter den :D

2012-05-21 | 10:15:49
Bloggadress: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback