Livet med två barn...

Dagarna går nu mer i ett! Vincent har börjat att gå upp vid ca kl 6 och det är vi inte riktigt överens som han o jag, men det som är skönt nu är att han själv kan komma in till oss iaf. Sen brukar det bli att Julius vaknar precis samtidigt som Vincent kommer in till oss och då blir han sur för att jag inte har tid med honom... Sen rullar dagen på och antingen så ska Vincent till dagis eller så hittar vi på något annat tillsammans...
Att hinna med något annat än bara barn känns omöjligt vissa stunder med idag tex,har jag lyckats tvätta två maskiner medtvätt och lagat mat. Det känns faktiskt somenstor bedrift!
 
Tidigare i em när Vincent komhem från dagis så var han på jätte dårligt humör och det slutade med att både Vincent och Julius skrek o var ledsna och tillslut var jag med det... Men sen hittade jag lite hopp om livet igen och allt vänd.
Det är stunder som den på bilden som gör att man orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback